dilluns, de maig 25, 2015

Pastelito rebelde , 7b+, 230 m, Tozal del Vero

Ahir vam fet aquest viot, qualitat 5 estrelles, tal i com ens te acostumats el seu autor
Força equipada, només cal reforçar algun pas puntual amb friend.
Vam utilitzar aliens blau, verd, groc, vermell, carbassa, lila i camalots 1 i 2,
Roca excel.lent excepte algún tramet, com un flanqueig de roca dolenta de la 5ª tirada a controlar.
Ara està ben marcadeta i els graus ens semblen correctes, excepte l’últim 6c+, que per nosaltres és 7a, difícil a vista i potser obligat si no es porta una cinta rígida.
 No ens apuntem el rotpunkt, però i entre els dos si que la traiem tota en lliure menys dues caigudes al 7b+, que afinant un mica, surten.


Fotos: Marc Toralles




La topo dels autors:




3 comentaris:

marc ha dit...

Devieu recuperar el moscata de los cobardes...


salut

Piju ha dit...

hola,
Si, el tinc jo, ja,ja..te'l guardo per quan vulguis.
Jo també vaig caure a vista allà i per anar ràpid vaig xapar amb una cinta rígida igual de "cobarde"...
Graduat nomès de 6c+, sense marcar, amb la xapa desplaçada i el mosacata a sota...no me'l vaig creure prou, pensant que allà ha petat algo...Un cop amb la corda per dalt, el pas no hem va semblar gens difícil, però costa de imaginar-lo a vista, es d'equilibri, sense canto i per això no es queda marcat.
Si li donessin 7a, lluitaries més...segur!
salut!

marc ha dit...

jejeje...amb això que em dius ja em quedo més tranquil.

Salut