dimarts, de juliol 18, 2017

Via de l’Alicorn, 7b, 125m, Pedraforca Sud



Bon traçat, buscant el pany mes difícil, però amb un equipament nefast als tres primers llargs a base d’espits i pitons on es  nota la típica mala llet dels anys 80... tant es així, que al primer llarg vam posar  un joc de micros i el camalot vermell que portàvem de casualitat per fer una segona via. Els dos últim llargs ja son normals i el darrer amb parabolts amb espàrrec oxidat.

Pel que fa als graus, altre cop, els tres primers llargs estan desfassats. Per mi, i en equivalencia a l’últim, el mes coherent, la via seria:
LL1: 6c, LL2: 6c+, LL3: 6b+ , LL4: 7b (no encadenat), LL5 6c+


Vam anar amb  corda simple

LL4





LL5

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Fui este verano a esta via y la subimos.

Flipamos con las graduaciones y también en algun momento con la posición de algún seguro. Llevabamos una reseña que hablaba de 6a+, luego 6a... Al acabar el tercer largo mi compañero hasta los huevos de tener la sensación qu ela vía no paraba de darnos hostias y collejas planteó la retirada pero decidimos retirarnos por arriba subiendo el 7b en una potente acerada y saliendo por un último largo que fue el que más nos gustó de la vía.

No es que sea mala vía pero no me parece recomendable.

Saludos, Chavi

JOSE LUIS ha dit...

Mis 2 webs (sin publicidad) pueden interesarle a usted: yofrenoelcambioclimatico.blogspot.com (MENOS es MEJOR) y http://plantararboles.blogspot.com, un manual para reforestar, casi sobre la marcha, sembrando semillas de árboles autóctonos en zonas deforestadas, baldías, más o menos cercanas al lugar de su recolección. Salud, José Luis Sáez