dimarts, d’octubre 05, 2010

Les noves del Prohibitivo

Els últims dies he fet unes vietes noves al Prohibitivo.

No sortien al llistat antic, però ara ja estan actualitzades a les ressenyes noves que estan penjades.

També he fet un dels interrogants que encara surten a la nova versió.


D’esquerra a dreta:


- Al primer subsector, La balena, hi ha dos 7a’s nous a l’esquerra de tot.

* El de mes a l’esquerra per mi es 7a/+, bastant rebuscat, ja que incomprensiblement te el final comú amb la de la dreta, si seguis recte, agafaria una bonica placa, però falta un parabolt. Una autèntica llàstima!

* La següent de la dreta te un inici mes suau i queda de 7a, més lògica i per tant, mes maca.

Jesus sobregant a aquesta via nova

Menció especial la R comuna d’aquestes vies, una xapussa tot i tenir dos parabolts i cadena!...si el que es vol es estalviar material, potser pot interessar aquest post

Ara aquesta placa ha quedat súper apretada de vies, la majoria comparteixen cantos.

- Seguint cap a la dreta, al sector Aspirina, entre “El Pervertit” i “La Normal”, hi ha una via d’interrogant, amb la primera xapa treta (potser per que expansionava en una llastra), te la pots saltar, hi ha canto, però amb caiguda important... si no es te clar, millor fer alguna del costat i sortir amb la segona pre –xapada. A mi hem va semblar 7a/+.

- Continuant cap a la dreta, entre el Bombo i El Dolmen, hi ha dues noves vies de fa mes temps:

* A la dreta de la “Riss” hi ha la SIKATRIU: 6c, amb un inici trencat i resta de placa fina.

* Just a la dreta, hi ha un altre nova, es diu “PROTESTERONA” i comença per l’esperó i amb diagonal, va a buscar la R comuna amb l’anterior. Molt trencada, però ben assegurada i força mantinguda. Te un parell de passos amagats i cal tacte per que no et peti res. 6c+ dur.

- Finalment, al Dolmen, hi ha l’última via d’aquesta fanàtica escoleta, ja porta mes d’un any equipada, però fins ara no l’han ressenyat i graduat, li posen 7c. Jo només li he donat un pegue i va ser bastant frustant, caldrà treballar-la.

Estic només a tres vies pel “game over”, però ara ve la feina mes dura...ja per l’estiu vinent!


nota apart: el tema de les cleques el trobo una porqueria, però en vies de 4 o 5 xapes...inexplicable!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Això del prohibitivo ja cmença a fer una mica de podoreta. Majoritàriament les xapes estan més aprop en oritzontal que en vertical i això normalment és un mal síntome. Crec que algun dels seus equipadors tenia un discurs molt ben estructurat sobre la distància entre vies i bla bla bla. Però en fi: un cop més discursos i només això. Per un costat Gerber i companyia esforçant-se i per l'altre els de sempre fent el de sempre. Quina llàstima.

Grimpacòdols.

Anònim ha dit...

Segurament als sectors que equipes tu estarà tot perfecte xato,o no equipes. Mai plou a gust de tots,lo de les clenxes es un altre cantar(son una guarrada).

Piju ha dit...

Hola Xatu/a,

si, si que equipo i tambè obro vies...i no, segur que no estan perfectes...per tant agraeixo qualsevol comentari o crítica que hem puguin fer arribar de les meves vies.

No se que t'ha molestat, si vols ho parlem, ja no ho recordo massa, però rellegint el post hem sembla correcte el que expresso i ho faig per millorar, no tinc cap altre interés

salutacions

Xavi ha dit...

Bona tarda! Acabo llegir aquest post...ja veig que es del 2010...però volia dir-hi la meva ja que m'hi veig implicat.

Jo vaig equipar les 3 noves vies que parleu del prohibitivo.

Les 2 primeres s'anomenen:
1- Embòlia
2- Traficant d'il·lusions

Comentar vàries cosetes...Comparteixen reunió, senzillament per motius econòmics. Ganes d'equipar amb pressupost ajustat... i la veritat, si que van quedar una mica juntetes...però jo no vaig tocar cap canto compartit per fer-les. Suposo que al passar la gent es defineixen diferents mètodes...ja se sap.

Per altra banda, l'ultima via del sector es diu Talismà i a mi em va semblar 7b+/c. Parlant-ho amb el Salva em va dir 7c...potser un 7c facilet i rarot?

De totes maneres espero que disfruteu de les vies, com jo ho faig de les altres!

Salut!
Xavi.

Piju ha dit...

MERCI X L'INFO XAVI
SALUT I ENDAVANT AMB LA FEINA